islam

Selamat Hari Raya AidulAdha...

Assalamualaikum...alhamdulillah..akhirnya dapat juga saya mengupdate blog saya ni setelah lama menyepi...mmm...bukannya apa, sekarang kuliah saya dah bermula...dengan suami saya busy untuk mengambil sanad mengaji lagi...jadi memang tak berkesempatan langsung nak mengisi n3 baru dalam blog nih...

Tapi...akhirnya hari ni dapat juga saya mengisi n3 baru...memandangkan suami saya juga sudah selesai mengambil sanad...dan kuliah saya juga tak lama lagi nak habis..memandangkan exam tak lama lagi pd 3hb/1/08 insyallah...doakan kejayaan bersama saya dan sahabat-sahabat saya yang lain...windu nak balik Malaysia..:)

Memandangkan tak berapa lama lagi kita akan menyambut EidulAdha, jadi dikesempatan ni..saya dan keluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya AidulAdha buat rakan-rakan blogger yang sudi berkunjung ke blog saya ni...Moga Ukhuwwah yang terjalin berkekalan hendaknya...

So, terimalah kad Raya daripada kami sekeluarga buat semua rakan blogger...

1 comments:

jelikweyh said...

TAHNIAH !!! Anda terpilih untuk kategori : SIHAT , KULIT BERSIH , GIGI BAIK & CUKUP UMUR ... Anda akan diambil dari rumah ...Nantikan kami Jawatankuasa Qurban Masjid Berhantu ... GOTCHA , SALAM AIDILADHA ... heheh

kalau nak kad raya , jangan memalu amek kat istana berhantu beta ...